۱۳۹۲/۰۴/۱۶

نوشته شده توسط Reza Alizadeh Majd
دسته بندي: ,
بالاخره انتظار به سر اومد و فدورا ۱۹ با نام گربه شرودینگر منتشر شد. برا من که تجربه خوبی رو در استفاده از فدورا ۱۷ داشتم و تقریبا یکی از با دووم ترین نسخه هایی بود که داشتم  و بعد از ضد حالی که با فدورا ۱۸ خوردم و مجبور شدم دوباره اوبونتو رو نصب کنم، خبر خوبی بود.

دو سه روزه که فدورا ۱۹ کی دی ای رو نصب کردم و واقعا ازش راضی ام. بعد از اون بلایی که با فدورا ۱۸ سرم اومده بود دوباره سوئیچ کرده بودم به اوبونتو ۱۳.۴ که اون هم سرشار از error بود و این اواخر رسما کلافم کرده بود. خوبی این نسخه این بود که بر خلاف فدورا ۱۷ از همون اول مثل ساعت کار می کرد و نیازی به آپدیت برای رفع مشکلات نداشت. (البته کیه که از آپدیت بدش بیاد!!!)

در کل به نظر من فدورا توزیع خوبیه و با کمی تغییرات میشه همون توزیع خوش دستی خیال آدم موقع استفاده ازش راحته. البته نباید مشکلاتی که موقع کار با فدورا باهاشون بر میخوریم رو فراموش کرد که اکثر این مشکلات بخاطر فلسفه این توزیع‌ه که هموراه میخواد آخرین تکنولوژی ها رو مورد استفاده قرار بده.

به همین دلیل قصد دارم تو دو سه تا پست راجع به کارایی که هر با بعد از نصب فدورا انجام میدم تا بشه اون چیزی میخوام و باهاش راحتم رو بنویسم. اینجوری هم هربار دست به دامن گوگل برا پیدا کردن موضوع مورد نظر نمیشم و هم اینکه شاید یکی از اون مطالب یه روز به درد یه نفر بخوره.

- فعال کردن کلیک تاچ پد لپ تاپ بر روی Fedora
- اضافه کردن مخازن rpmfusion به فدورا

0 نظر:

ارسال یک نظر