۱۳۸۸/۱۲/۲۶

نوشته شده توسط Reza Alizadeh Majd
دسته بندي: , ,
امروز میخوام راجع به نحوه استفاده از شکلک های یاهو توی پیام رسان Pidgin توضیح بدم.

اول از هر چیز واسه اونایی که احتمالا نمیدونن Pidgin چیه باید بگم که Pidgin یه نرم افزار پیام رسان یا به قول خودمون یه برنامه مخصوص چت کردنه که از سرویس های زیادی پشتیبانی می کنه. از جمله این سرویس ها، Yahoo, GTalk, Windows Live , ICQ و یه عالمه سرویس دیگه که معمولا توی ایران باهاشون کاری نداریم. اونایی که  اهل لینوکس باشن حتما با این نرم افزار کار کردن و ازش لذت بردن. یه نکته خوب در مورد Pidgin اینه که این نرم افزار علاوه بر نسخه تحت لینوکس، نسخه تحت ویندوز هم داره که می تونید اون رو به رایگان از سایتش دانلود کنید و ازش لذت ببرید.



یکی از چیزیایی که در اولین برخورد با Pidgin باهاش روبرو می شیم اینه که شکلک های اون با یاهو مسنجری که قبلا ازش استفاده می کردیم فرق داره و این ممکنه برا اونایی که به یاهو مسنجر عادت کردن یکم ناراحت کننده باشه. برای همین توی این پست قصدم اینه که طریقه اضافه کردن شکلک های یاهو رو به Pidgin توضیح بدم. امیدوارم که بدردتون بخوره.

برای فعال شدن شکلک های یاهو توی Pidgin تقریبا هیچ کاری لازم نیست بکنید. فقط کافیه فایل زیر رو دانلود کنید و بندازینش (Drag & Drop) توی مسیر زیر :



Tools > Preferences > Smiley Themes




به همین سادگی.

سایت رسمی Pidgin
دریافت بسته Yahoo-Smiley برای Pidgin

0 نظر:

ارسال یک نظر