۱۳۸۷/۰۷/۰۹

نوشته شده توسط Reza Alizadeh Majd
دسته بندي: ,
دیشب میخواستم یه آزمایش انجام بدم و با سی شارپ به دیتا بیس Mysql وصل شم. بعد از کمی سوال و جواب از دکتر گوگل به این صفحه رسیدم. طبق راهنمایی اون به این نتیجه رسید که باید بسته ای رو به نام mysql connector/net رو نصب کنم تا بتونم وصل شم.

طبق راهنامیی که توی اون سایت بود برای دانلود این بسته به صفحه ای از Mysql منتقل شدم و از اونجا که توی کشور گل و بلبل زندگی میکنیم با این پیغام دلخراش روبرو شدم:

Access Denied


Our export control systems have identified your request for access as non-compliant to the United States export control laws.

A required IP lookup revealed that your IP address is originating from an embargoed country. Therefore, we are unable to grant you access from your current IP location.


بله طبق معمول برخوردم به تحریم های دنیا علیه کشورم. بالاخره با کلی دنگ و فنگ نسخه نسخه 5.2.3 این بسته رو دانلود کردم و اون رو توی باکس ام قرار دادم. حالا همه شما میتونید اون رو به راحتی و بدون ترس از تحریم ها دانلود کنید ( البته فعلا و تا قبل از افزایش تحریم ها !!! ) امیدوارم که این بسته برای شما مفید واقع بشه.

لینک دانلود

۸ نظر:

  1. دوست!
    دستش درد نکنه !

    پاسخحذف
  2. جالبه نه !!! من با این علاقه وافر به لینوکس، راجع به .Net مطلب می نویسم !!! :D

    پاسخحذف
  3. زنده باشی مرد مرده که خیلی بدردم خورد

    پاسخحذف
  4. خیلی خیلی ممنون

    پاسخحذف
  5. ممنون. آیا میشه نسخه 6 رو هم دانلود کرد؟

    پاسخحذف
  6. در مورد نسخه 6 بی خبرم !!!

    پاسخحذف
  7. خدا فیلتر شکن رو آفریده برا یه همچین روزی دیگه!!!!

    پاسخحذف